Homoseksuaaliseen orgasmi ilman siemensyöksyä kuinka ejakuloida

Toisaalta hän ei eksplikoi tätä vaan palaa perustelemaan näkemyksensä fysiologisesti. Erityisen problemaattiseksi "Miehen seksuaalisuus" muuttuu, kun Heusala siirtyy käsittelemään ilmiöitä, jotka ovat ennemmin sosiaalisesti ja kulttuurisesti rakentuneita kuin biologisia. Hän pohtii miesten seksifantasioita, pornografiaa ja raiskauksia. Miesten vaihtoehtoisia seksuaalisuuksia käsitellään fantasioiden yhteydessä. Näitä ovat esimerkiksi transseksuaalisuus, transvestisuus, fetisismi ja sadomasokismi.

Täten esimerkiksi transseksuaalisuudessa ei olekaan kyse siitä, että henkilön sukupuoli-identiteetti on toinen kuin hänen sukupuolittunut ruumiinsa, vaan kyse onkin Heusalan mielestä normatiiviseen heteroseksuaalisuuteen liittyvästä yksilöllisestä fantasiasta. Transseksuaalisuus olisikin ilmiö, jossa heteromiehen fantasia eläytyä ja esiintyä naisen roolissa on niin voimakas, että hän päätyy sukupuolen vaihtoleikkaukseen — eikä siis sukupuolen korjausleikkaukseen.

Ratkaisussa ensinnäkin sotketaan toisiinsa kaksi eri ilmiöitä, jotka ovat transvestisuus ja transseksuaalisuus; toiseksi transseksuaalisuus alistetaan heterofantasiaksi, eikä sitä käsitetä omana sukupuolisuuden ilmentymänä. Kun biseksuaalisuutta tai sadomasokismia käsitellään heterofantasioina, niin homoseksuaalisuus onkin saanut oman luvun, mikä ei ole loogista.

Jos biseksuaalisuus on "Miehen seksuaalisuus" -kirjassa heteromiehen fantasia, niin miten homoseksuaalisuus ei olisi? Heusala käsittelee homoseksuaalisuutta ennakkoluulottomasti ja purkaa siihen liittyviä myyttejä osoittamalla, että suhtautuminen homouteen on eri historian vaiheissa eri kulttuuripiireissä vaihdellut erittäin paljon. Yhtäältä homoseksuaalinen akti on voitu mieltää initiaatioksi aikuiseen miehuuteen ja toisaalta se on voitu toisessa paikassa toiseen aikaan merkityksellistää miehen naismaisuudeksi.

Hieman itseäni jäi vaivaamaan se, ettei Heusala lainkaan näytä tuntevan modernia homotutkimusta. Pornografian yhteydessä olisi ollut hyvä tutustua pornosta tehtyyn feministiseen tutkimukseen muutoinkin kuin ottamalla esiin toisen käden tietoja radikaalifeminististä sloganeista, jotka esitettiin Yhdysvalloissa luvulla. Nyt nämä Brownmillerin, Dworkinin ja MacKinnonin iskulauseet edustavat koko feminististä keskustelua pornosta.

Ongelmallista siinä on se, että ne ovat ajallisesti ja paikallisesti rajautuneita ja feministisessä keskustelussa paljon kritisoituja. Tätä kritiikki Heusala ei tuo esiin ja viittaukset radikaalifeministeihin tulevat nekin toisen käden lähteistä, sillä kyseisten naisten teoksia ei löydy lähdeluettelosta. Hieman kummallista on mielestäni ottaa suora siteeraus kirjasta, jota ei ole kirjallisuusluettelossa. Kirjan päättää sarja lukuja, jotka vaikuttavat kokonaisuuteen nivotuilta liiteluvuilta, joissa käsitellään hieman irrallisia ja erilaisia asioita.

Niinkin marginaalinen ilmiö kuin peniksen lävistäminen on mukana sen tähden, että Heusala toteaa lävistämisen olevan nykyään muoti-ilmiö. Vaikka lävistykset ovat muoti-ilmiö, ei Heusalan väite penislävistysten muuttumisesta trendiksi oikein vakuuta. Kirja päättyy joukkoon neuvoihin, miten miestä voi hieroa tai hyväillä tai antaa suuseksiä.

Heusala toteaa kirjan alkusanoissa, ettei hänen teoksensa kata kuin osan seksuaalisuuden osa-alueista, mikä pitääkin paikkansa. Hän muun muassa mainitsee ohittaneensa sukupuolentutkimuksen, mikä tarkoittanee feminististä tutkimusta sekä nais-, mies- ja homotutkimusta, toisin sanoen koko myöhäismodernia seksuaalisuuden tutkimusta.

Lähdeluetteloa katsomalla voi huomata, että tämä pitääkin paikkansa. Myös miestutkimus puuttuu tykkänään kirjan lähteistöstä, vaikka tarkastelukohteena on mies. En tarkoita, että kirjan pitäisi kattaa seksuaalisuuden tutkimuksen laajalta kentältä kaiken mahdollisen. Mutta jos käsitellään esimerkiksi seksuaalisuuden sosiaalista ulottuvuutta, olisi suotavaa, että kirjoittaja tuntisi tuon alan perustekstit — ei sen takia, että se näyttää hyvältä lähdeluettelossa, vaan sen takia, että noilla teksteillä olisi ollut paljon annettavaa kirjoittajalle.

Kun oon vaa parisuhteessa harrastanu, nyt kävin sua varten ostaan. Jätin mielessäni pyörivät tuhannet kysymykset parisuhteesta tai —suhteista ja niitten kestosta sekä mahdollisesta päättymisestä tai jatkuvuudesta hieman sopivampaan tilanteeseen, ja keskityin päättäväisesti ajankohtaiseen haasteeseen.

Eihän siitä mitään tullut. Sain pukukoppiflashbackin; sen tunteen, joka valtaa kun pukee päälle liian pientä pikkumustaa, ja jää puolivälissä jumiin kädet linnunpelättimenä taivasta kohden. Kondomi oli aivan liian pieni, ja Ruokakaupan Poika viesti kehollaan, että tilanne ei ehkä ollut se ihan kaikista mukavin. Repesin nauramaan ja kiirehdin selittämään että saksia käytettäisiin kondomien aukileikkaamiseen, jotta voitaisiin edes vähän leikkiä suuleikkejä; yhdyntä kun ei enää tullut kysymykseen.

Mut silti oon sitä mieltä että "jatkuu seuraavassa osiossa"-kirjottaminen menee jo kiusaaminen puolelle! Heh, johtuu osaksi ihan ajanpuutteestakin - ja toisaalta siitä, että yritän pitää postaukset korkeintaan n. Minä olen eri mieltä: Ja onhan tässä tragikoomisessa tekstissä täysin eri sävykin, kuin aiemmassa erotiikkaa tihkuvassa kuvailussa. Tyylinvaihdos kesken kirjoituksen olisi vain ihmetyttänyt!

Joo siis olenhan itsekin vetänyt kondomin pään yli silleen nenän alapuolelle asti ja sitten puhaltanut sen täyteen ilmaa kunnes se "räjähtää" jepjep, naisellinen nainen? Mutta on eri asia sitten, onko se vielä mukavan tuntuista. Enkä viitsinyt alkaa ensin venytellä sitä kondomia kaksi nyrkkiä sen sisällä, joka siis pitää tehdä että sen pukeminen päähän tai jalkaan onnistuu ilman, että kondomi repeää.

Ei tuo välttämättä pelkästään iloinen yllätys ole. Minulla oli joskus tapailukaveri, joka myös oli ns. Hän tilasi kondominsa jostain Yhdysvalloista - Amerikassahan kaikki on isompaa.

Mutta itse värkki, se voi kyllä olla myös liian iso. Mutta Puumikselle tsot tsot: Helposti käy niin että kilppari vetäytyy kuoreensa: Nämä Ruokakaupan Poika -postaukset on saanut mut katselemaan omankin lähikaupan kivannäköistä kassaa vähän sillä silmällä. Olen jo kehitellyt useita loistavia avausreploja, mutta käytäntöön täällä ei olla vielä päästy.

Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin. Liity yhteisöön » tästä.

..

TREFFIT.SUOMI24.F VAIMO HOMOSEKSUAALISEEN SAA KYRPÄÄ

6. helmikuu Ruokakaupan Pojalle varmasti hieman nolon prematuurin ejakulaation jälkeen makasimme sylikkäin. Käsitys ja tuntemukset siitä, kuinka sairaus tai toimenpide on vaikuttanut .. kiksi homoseksuaalisuus ja seksuaalinen suuntautuminen ylipäätään, seksivälineiden .. Tällaisissa käsityksissä seksi ilman rakkautta tai jotakin muuta em. viitekehystä kä siemensyöksy ennen penetraatiota, retrograadinen ejakulaatio) voivat. heinäkuu position tarkastelu: tutkimus ei ole syntynyt ilman kirjoittajaa ja tämän tekemiä pohdittava, kuinka paljon hän antaa lukijalle tietoa itsestään ja omista .. erityisesti nuorten miesten yhdistävän erektioon ja orgasmiin homoseksuaalisuus käsitetään itseoikeutettuina miehen siemensyöksyn saamisessa.

ILMAISTA PANOA HOMO OMA KALU

Yhdessä luvussa Heusala perehtyy masturbaatioon. Hän käy läpi historiallisesti muuttuneita käsityksiä itsetyydytyksestä ja osoittaa seikkaperäisesti, miten masturbaation käsittäminen synniksi on ajallinen ja paikallinen sosiaalinen konstruktio, jolla ei ole pohjaa esimerkiksi fysiologiassa. Sata vuotta sitten näitä keinoja olivat esimerkiksi jalkojen ja käsien sitominen yön ajaksi, kylmät jalkakylvyt ja kylmän siteen asettaminen peniksen päälle.

Merkillisimpiä keksintöjä olivat luvun lopulla kehitetyt jäähdytys- ja hälytysjärjestelmät, jotka esimerkiksi puhalsivat kylmää ilmaa miehen elimeen tai laukaisivat herätyskellon yöllisen erektion sattuessa. Kirjan toiseen kokonaisuuteen liittäisin vielä luvut, joissa käydään läpi penisvammoja, miehen vaihdevuosia, seksiriippuvuutta ja mustasukkaisuutta. Nämä kaikki luvut perustuvat fysiologisiin ja biologisiin lähtökohtiin ja käsittelevät seksikäyttäytymistä.

Heusala kuitenkin liukuu useassa luvussa käsittelemään seksuaalisuutta sosiaalisena ja kulttuurisena ilmiönä. Ongelmallista on, ettei hän tunnu tätä tiedostavan. Yhtäältä hän osoittaa, että sosiaalisella ja kulttuurisella on merkittävä osuus siinä, miten me seksuaalisuuteen suhtaudumme tai miten me sitä merkityksellistämme.

Toisaalta hän ei eksplikoi tätä vaan palaa perustelemaan näkemyksensä fysiologisesti. Erityisen problemaattiseksi "Miehen seksuaalisuus" muuttuu, kun Heusala siirtyy käsittelemään ilmiöitä, jotka ovat ennemmin sosiaalisesti ja kulttuurisesti rakentuneita kuin biologisia. Hän pohtii miesten seksifantasioita, pornografiaa ja raiskauksia. Miesten vaihtoehtoisia seksuaalisuuksia käsitellään fantasioiden yhteydessä. Näitä ovat esimerkiksi transseksuaalisuus, transvestisuus, fetisismi ja sadomasokismi.

Täten esimerkiksi transseksuaalisuudessa ei olekaan kyse siitä, että henkilön sukupuoli-identiteetti on toinen kuin hänen sukupuolittunut ruumiinsa, vaan kyse onkin Heusalan mielestä normatiiviseen heteroseksuaalisuuteen liittyvästä yksilöllisestä fantasiasta. Transseksuaalisuus olisikin ilmiö, jossa heteromiehen fantasia eläytyä ja esiintyä naisen roolissa on niin voimakas, että hän päätyy sukupuolen vaihtoleikkaukseen — eikä siis sukupuolen korjausleikkaukseen. Ratkaisussa ensinnäkin sotketaan toisiinsa kaksi eri ilmiöitä, jotka ovat transvestisuus ja transseksuaalisuus; toiseksi transseksuaalisuus alistetaan heterofantasiaksi, eikä sitä käsitetä omana sukupuolisuuden ilmentymänä.

Kun biseksuaalisuutta tai sadomasokismia käsitellään heterofantasioina, niin homoseksuaalisuus onkin saanut oman luvun, mikä ei ole loogista. Jos biseksuaalisuus on "Miehen seksuaalisuus" -kirjassa heteromiehen fantasia, niin miten homoseksuaalisuus ei olisi? Heusala käsittelee homoseksuaalisuutta ennakkoluulottomasti ja purkaa siihen liittyviä myyttejä osoittamalla, että suhtautuminen homouteen on eri historian vaiheissa eri kulttuuripiireissä vaihdellut erittäin paljon. Yhtäältä homoseksuaalinen akti on voitu mieltää initiaatioksi aikuiseen miehuuteen ja toisaalta se on voitu toisessa paikassa toiseen aikaan merkityksellistää miehen naismaisuudeksi.

Hieman itseäni jäi vaivaamaan se, ettei Heusala lainkaan näytä tuntevan modernia homotutkimusta. Pornografian yhteydessä olisi ollut hyvä tutustua pornosta tehtyyn feministiseen tutkimukseen muutoinkin kuin ottamalla esiin toisen käden tietoja radikaalifeminististä sloganeista, jotka esitettiin Yhdysvalloissa luvulla.

Nyt nämä Brownmillerin, Dworkinin ja MacKinnonin iskulauseet edustavat koko feminististä keskustelua pornosta. Ongelmallista siinä on se, että ne ovat ajallisesti ja paikallisesti rajautuneita ja feministisessä keskustelussa paljon kritisoituja.

Tätä kritiikki Heusala ei tuo esiin ja viittaukset radikaalifeministeihin tulevat nekin toisen käden lähteistä, sillä kyseisten naisten teoksia ei löydy lähdeluettelosta. Hieman kummallista on mielestäni ottaa suora siteeraus kirjasta, jota ei ole kirjallisuusluettelossa.

Kirjan päättää sarja lukuja, jotka vaikuttavat kokonaisuuteen nivotuilta liiteluvuilta, joissa käsitellään hieman irrallisia ja erilaisia asioita. Eihän siitä mitään tullut. Sain pukukoppiflashbackin; sen tunteen, joka valtaa kun pukee päälle liian pientä pikkumustaa, ja jää puolivälissä jumiin kädet linnunpelättimenä taivasta kohden. Kondomi oli aivan liian pieni, ja Ruokakaupan Poika viesti kehollaan, että tilanne ei ehkä ollut se ihan kaikista mukavin.

Repesin nauramaan ja kiirehdin selittämään että saksia käytettäisiin kondomien aukileikkaamiseen, jotta voitaisiin edes vähän leikkiä suuleikkejä; yhdyntä kun ei enää tullut kysymykseen. Mut silti oon sitä mieltä että "jatkuu seuraavassa osiossa"-kirjottaminen menee jo kiusaaminen puolelle! Heh, johtuu osaksi ihan ajanpuutteestakin - ja toisaalta siitä, että yritän pitää postaukset korkeintaan n.

Minä olen eri mieltä: Ja onhan tässä tragikoomisessa tekstissä täysin eri sävykin, kuin aiemmassa erotiikkaa tihkuvassa kuvailussa. Tyylinvaihdos kesken kirjoituksen olisi vain ihmetyttänyt! Joo siis olenhan itsekin vetänyt kondomin pään yli silleen nenän alapuolelle asti ja sitten puhaltanut sen täyteen ilmaa kunnes se "räjähtää" jepjep, naisellinen nainen?

Mutta on eri asia sitten, onko se vielä mukavan tuntuista. Enkä viitsinyt alkaa ensin venytellä sitä kondomia kaksi nyrkkiä sen sisällä, joka siis pitää tehdä että sen pukeminen päähän tai jalkaan onnistuu ilman, että kondomi repeää.

Ei tuo välttämättä pelkästään iloinen yllätys ole. Minulla oli joskus tapailukaveri, joka myös oli ns. Hän tilasi kondominsa jostain Yhdysvalloista - Amerikassahan kaikki on isompaa.

Mutta itse värkki, se voi kyllä olla myös liian iso. Mutta Puumikselle tsot tsot: Helposti käy niin että kilppari vetäytyy kuoreensa: Nämä Ruokakaupan Poika -postaukset on saanut mut katselemaan omankin lähikaupan kivannäköistä kassaa vähän sillä silmällä.

Olen jo kehitellyt useita loistavia avausreploja, mutta käytäntöön täällä ei olla vielä päästy. Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin.

Liity yhteisöön » tästä. Kohottauduin kyynärpääni varaan silmät kysymysmerkkeinä. Yhtäkkiä Ruokakaupan Pojan keho alkoi hytkyä hiljaisen naurun merkiksi.